lørdag den 15. februar 2014

Coach

Jeg har arbejdet med personlig udvikling siden 2006 og jeg vil nu dele du af de mange erfaringer og hjælpe andre.

Jeg har ingen Coach uddannelse men bygger udelukkende erfaringer. Jeg har coachet  mange i forskellige sammenhæng primært gennem den arbejdes form som jeg udøver gennem min selvstændige virksomhed.

For flere år siden var jeg til et møde hvor vi fik en kort intro i hvordan man coacher som derefter blev efterfuldt af et par praktiske øvelser. Disse øvelser fik jeg meget ros for og ændrede mit liv fra da af.

Coach handler om at lytte og hjælpe personen man sidder over for til at finde en løsning. Tit er løsning oplagt men bliver forstyret af andre ting. Kunsten er at skralle alle lag af og komme ind til kernen.

Jeg skriver på dansk jeg har også flere videoer på engelsk og har du spørgsmål til dem så skriv.

God fornøjelse.

Med venlig hilsen
Keld Jensen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar